Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 24 aprilie 2012

ceapa umpluta cu piept de pui




imi facuse de ceva vreme reteta aceasta cu ochiul si acum i-a venit randul.
am fracut o portie mica,numai 3 cepe caci nu stiam reactia baietilor mei dar s-a dovedit un experiment reusit!

 -3 cepe

pentru umplutura:
-3-4 cartofi
-1 lingura  pasta de rosii
-1 piept mic de  pui
-1 lingura unt
-50g cascaval

pt sos:
-100g crema de branza cu verdeata
-100ml lapte
-1 lingura unt
-sare,piper,
-patrunjel verde tocat

cepele se curata si de pun la fiert in apa pentru 3-4 minute.se lasa sa se racoreasca si se pastreaza o cana din lichidul in care au fiert.

se scoate cu grija miezul si se toaca o parte din el(restul l-am pus la o ciorbita).se pune la calit cu pieptul de pui taiat cubulete mici in unt.se toarna 3-4 linguri din zeama in care au fiert cepele si se lasa sa scada bine compozitia.separat se fierb cartofii si se paseaza mai grob.se pun peste carne,se adauga pasta de rosii si condimente.
cu aceasta compozitie se umplu cepele.se presara deasupra cascavalul

pentru sos se amesteca pe foc laptele cu crema de branza,75ml supa de la fiertul cepelor ,sare si piper.se lasa sa dea 2-3 clocote,pune untul si toarna in forma rezistenta la cuptor.se pun si cepele umplute:





si se da la cuptor tava pentru 20min.

.

10 comentarii:

Kyra spunea...

Sint convinsa ca este foarte buna. Mie imi place taaaare gustul cepei coapte, la fel si consistenta. Bravo. Sint sigura ca o sa incerc reteta ta.

Ioana V. spunea...

FF INTERESANTA RETETA!!

Mihaela Negrescu spunea...

cat am fost micuta detestam ceapa...insa acum sunt la polul opus imi place la nebunie in orice combinatie!!!mmmmm!!

mihaela spunea...

este interesanta reteta.spor la treaba kyra!

mihaela spunea...

alinutzika eram curioasa si eu dar nu-mi pare rau ca am incercat-o!

mihaela spunea...

atunci merita sa incerci reteta!

Roxana spunea...

O reteta pe care sigur am sa o incerc. Nu m-as fi gandit niciodata la ceapa umpluta. :) cred ca are un gust extraordinar!

mihaela spunea...

am gasit ideea intr-o revista si m-am pus la treaba!

Maria spunea...

Interesanta reteta!!!trebuie sa fie tare buna!

mihaela spunea...

daca a mancat si mofturosul meu mic inseamna ca e buna :))