Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 13 februarie 2012

muffinsi marmorati,cu visine




muffinsii acestia ii sunt dedicati unei cititoare fidele a blogului care a promis sa incerce toate retetele de briose/muffins scrise de mine aici:)))
draga mea iti urez spor la treaba de pe acum!!!!!!

-80g unt
-75g zahar
-2 oua
-125g faina
-60ml lapte
-1 plic praf de copt
-1 lingura cacao



untul moale,zaharul si ouale le-am mixat bine apoi am adaugat laptele,faina si praful de copt.o parte din aluat(cam 2/3) am pus-o in tava de muffinsi pregatita cu hartiute si restul am amestecat-o cu cacao.am asezat si aluatul negru in tava iar deasupra am pus acte 2-3 visine:

am copt in cuptorul preincalzit la 190grade,cu ventilatie pentru 15-20min.am lasat muffinsii sa se raceasca si i-am decorat cu cioolata amaruie.

sa aveti pofta!!!


.

6 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Visine si ciocolata=deliciu.Pup!

Maria spunea...

Visine, visine...!!!Deliciosi muffinsi tai:) Pupici:x

Mihaela Negrescu spunea...

Chiar un deliciu!!si mie imi place combinatia!!

mihaela spunea...

combinatia e intr-adevar reusita.pupici si tie Dia!

mihaela spunea...

matei e mare fan muffinsi si ii fac cat de des are chef!

mihaela spunea...

spor la treaba daca ii vei incerca!