Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 16 august 2011

tort cu branza dulce si visine








ieri a fost ziua mamei si tot ea draga ne-a rasfatat cu un tort cu branza dulce si visine.inca o data LA multi ani mama Maria!
reteta este scrisa de peste 20 de ani in caietul mamei :


aluat:
-1 cana iaurt
-1 cana ulei
-3 oua
-1 cana zahar
-2 1/2 cani faina
-1 plic praf de copt

umplutura:
-500g (noi am pus 1 kg )branza dulce
-3 oua
-zahar dupa gust(cam 200g )
-visine sau stafide

intr-un castron mixam ingredientele pentru blat.turnam in tava de tort(30cm) sau intr-o tava patrata si dam compozitia la cuptor,la foc mediu(treapta 4 la gaz) pentru 10-12min.
intre timp amestecam branza cu zaharul si ouale batute usor cu furculita.incorporam visinele(noi le-am avut puse la congelator).peste aluatul scos din cuptor asezam compozitia de branza si dam tava pentru inca 45-50min la copt:

la foc potrivit,pina se rumeneste frumos deasupra:

se lasa sa se raceasca complet inainte de a fi taiata.

sa aveti pofta si o saptamana minunata!!!!


.

5 comentarii:

Antonina spunea...

La multi multi ani ! ai pregatit un tort plin de arome! eu am facut prostia de a nu-mi adaposti visine la congelator si acum plang dupa ele ;) Pupici

Alexandrina spunea...

La multi ani mamei tale!

mihaela spunea...

antonina multumesc!am pus cateva pungi de visine sa ne rasfatam la iarna cu ele!

mihaela spunea...

bianka e delicios mai ales ca am cumparat branzica proaspata de la tarani.

mihaela spunea...

alexandrina multmesc de urari!