Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 20 iulie 2011

prajitura cu budinca si firimituri




azi a plouat si am indraznit sa dau drumul la cuptor si sa coc ceva dulce.rece de la frigider este o prajitura racoroasa si nu prea dulce care merge de minune langa o cana de cafea.

aluat:
-375g faina
-1 plic drojdie granulata
-1 ou
-50g zahar
-200ml lapte caldut
-50g unt
-sare cat luam intre 3 degete

umplutura:
-2 budinci vanilie
-750ml lapte
-8 linguri zahar
-400ml smantana groasa
-1 compot visine

deasupra:
-275g faina
-100g zahar
-200g unt
-1 lingurita cacao

din ingredientele de la aluat se face o coca moale ce se lasa sa dospeasca 1h.in acest timp fierbem budinca cu laptele si zaharul si o lasam sa se raceasca.incorporam smantana.

framantam ingredientele pentru firimituri si o parte din aceasta compozitie o amestecam cu cacao.

in tava mare de aragaz pregatita cu hartie de copt intindem aluatul cu mana unsa cu putin ulei.punem budinca,visinele bine scurse de zeama si deasupra firimiturile in siruri alternative:

dam tava la cuptorul preincalzit,pentru 45min la 175grade(foc potrivit).prajitura se taie dupa ce se raceste complet.

sa aveti pofta!


.

5 comentarii:

sarah spunea...

o prajitura deosebita.imi place foarte mult.o seara minunata!

mihaela spunea...

sarah esti o draguta ca intotdeauna.firimiturile colorate sunt de efect iar gustul e intr-adevar foarte bun!
o seara minunata si tie!

felycarmen spunea...

Cred ca este o prajitura foarte buna si o sa incerc sa o fac si eu. Urmaresc blogul tau si imi place.

tromba mihai spunea...

Buna ziua ,

Sunteti interesati de o colaborare - link exchange .
Aceasta colaborare consta in adaugarea unui link ( http://www.jocuri-3d.org - jocuri 3d ) pe blog-ul dvs.
iar eu adaug pe blog-ul meu ( http://blogjocuri.wordpress.com ) link-ul ( banner ) cu blog-ul dvs.



Multumesc pt timpul acordat,
O zi buna !


Mail contact : tromba.mihai@gmail.com

Alexandrina spunea...

Interesanta reteta, imi place!