Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 8 iunie 2011

muffinsi cu parmezan si faina de malai



zilele trecute cum afara erau peste 25 grade ne-am gandit ca nu ar fi rau sa mai dam o fuga pina la malul marii nordului.briosele acestea delicioase le-am luat cu noi sa le avem pe drum.inchise intr-o cutie se pastreaza foarte bine pina la 2-3 zile si merg de minune langa un iaurt sau lapte batut.

-150g parmezan ras
-150g faina
-150g faina malai
-1 ou
-5 linguri ulei masline
-300ml lapte batut
-sare,piper
-1 plic praf de copt

cuptorul se incalzeste la 185grade.se pun toate ingredientele in tr-un bol si se mixeaza 2-3 minute pina s-au omogenizat.se pune apoi cu lingura compozitia in tava de muffins si se dau la cuptor pentru 15-20min .
se lasa sa se racoreasca si se scot din forma.

.

5 comentarii:

Federica Simoni spunea...

che buonoooooooooooo!!!baci!

Petronela spunea...

Pe cat de usor de facut,pe atat de bune (asta cred caci nu le-am gustat)dar combinatia de gusturi imi place,deci in sfarsit si muffins sarat.Bravo!!!
O zi placuta in continuare!!!

Petronela spunea...

Pe cat de usor de facut,pe atat de bune (asta cred caci nu le-am gustat)dar combinatia de gusturi imi place,deci in sfarsit si muffins sarat.Bravo!!!
O zi placuta in continuare!!!

mihaela spunea...

petronela mai urmeaza si in zilele urmatoare cateva retete de muffinsi sarati,numai timp sa am sa le pun pe blog.
noi le mancam cu placere la micul dejun!

Anonim spunea...

Ce bunatate ai facut.Felicitari.