Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 5 aprilie 2011

gogosi cu rom









nu am mai facut gogosi de mai bine de jumatate de an si ieri venind cu matei de la gradinita ne-a izbit asa un miros de gogosi dintr-o casuta vecina...asta cred ca a fost impulsul sa ma apuc de treaba :)))

-1ou
-1 galbenus
-125ml lapte
-60g unt topit
-5 linguri rase zahar
-4 linguri rom(am pus o esenta de la dr.oetker)
-aprox 350-400g faina
-20g drojdie proaspata

-ulei pt prajit
-zahar pudra

eu aluatul l-am framantat la masina de paine si apoi lasat la dopsit.trebuie sa iasa un aluat fin,omogen si care nu se lipeste de maini.aici mai jonglati cu faina...dar nici prea multa sa nu
puneti caci riscati sa nu mai iasa pufoase.
am intins aluatul pe masa usor pudrata cu faina ci am taiat cu un pahar:

le-am lasat inca 25-30min la dopsit pe masa de lucru.
intr-o cratita am pus uleiul la incins si am copt gogosile mai intii pe o parte:

apoi pe cealalta:

le-am copt la foc relativ mare,treapta 8 la plita mea electrica.asa ca stati cu ochii pe ele sa nu se arda.se scot pe hartie absorbanta,se pudreaza cu zahar si mananca cu pofta!


.

8 comentarii:

Bianka spunea...

Foarte bun

maria mihalache spunea...

Ce pofta mi-ai facut.........mmm.

albinuta spunea...

mama, si io care sunt o pofticioasa :XXX

mihaela spunea...

bianka trebuie sa le incerci!

mihaela spunea...

maria si mie imi era asa pofta..ca m-am si pus la treaba!

mihaela spunea...

albinuta ,cu drag iti ofer o ultima gogoasa...s-au terminat mai repede decat ma asteptam.

Lia spunea...

Vai ce pofta mi-ai facut !:)

Anonim spunea...

sunt delicioase,le-am executat de o gramada de ori pina acum!