Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 23 martie 2011

rulada din albusuri cu umplutura sarata




ce faci cand iti raman multe albusuri si nu ai chef de nimic dulce???...pai inventezi o rulada sarata.am tot cautat pe net ceva asemanator dar nu am gasit nimic.toate erau dulci.asa ca m-am pus pe treaba si inspirata de o rulada din cartea de la dr.oetker plus cate ceva de pe la mine, a iesit aperitivul de mai jos.fin si delicat,nu ma asteptam sa ne placa asa mult.


-8 albusuri
-80ml ulei
-100ml lapte
-100g faina

-1 plic praf de copt
-sare,piper
-verdeata


umplutura:
-crema de branza
-lachs(somon) usor afumat taiat felii subtiri

albusurile se bat spuma tare cu mixerul.se adauga sare,piperul si laptele alternativ cu uleiul iar la final faina impreuna cu verdeata(eu nu am avut) si praful de copt.se omogenizeaza si toarna compozitia in tava pregatita cu hartie de copt.se da in cuptorul preincazit,la 185grade si se coace vreo 20-25min.

fierbinte se rastoarna pe un prosop de bucatarie si se stropeste hartia cu apa rece.se desprinde apoi cu usurinta de pe blat.se ruleaza stranz in prosop si lasa sa se raceasca complet.
am uns foaia cu crema de branza si am pus feliile de somon.apoi am rulat in folie alimentara si am dat la rece cateva ore.



se taie felii si serveste ca aperitiv.

sa aveti pofta!

6 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte buna trebuie sa fie imi place mult somonul afumat.

Unknown spunea...

Arata tare bine si cu siguranta e delicios! Buna treaba ai facut!

Bianka spunea...

Foarte bun

mihaela spunea...

si mie imi place iar in cazul asta am scapat si de o parte din albusurile congelate.

mihaela spunea...

iulia multumesc!
imi place ca se poate umple dupa plac,cu pateu sau crema de branza,somon...cred ca merge orice.si ca aperitiv e si aspectuoasa!

mihaela spunea...

bianka,rulada e buna intr-adevar!am mancat 3 felii la micul dejun!!!