Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 18 ianuarie 2009

placinta creata cu mere si nuci



1 pachet foi de placinta
2kg mere dulci
2 lingurite scortisoara
150g nuci macinate
zahar dupa gust(75g am pus eu)
60ml ulei floarea soarelui


se unge cate o foaie cu putin ulei,se impatura pe jumatate si se aseaza in tava mare de aragaz,pregatita cu hartie de copt.la fel procedam cu alte 5 foi pina imbracam toata tava:

merele razuite le stoarcem bine de suc si le amestecam cu zaharul,nuca si scortisoara.punem amestecul peste foi:


restul de foi se ung cu ulei si se aseaza deasupra,incretindu-le usor:

se pune la copt pentru 30min:
cand se scoate se acopera cu un prosop ud si se lasa sa se raceasca.

2 comentarii:

LauraAdamache spunea...

Nu am mai mancat de o vesnicie placinta de mere si nuci!! Arata superb si te rog sa ma crezi ca inghit in sec.
Am salvat reteta si cand o sa am din nou cuptoras o fac si eu.
Te pup draga mea!!

kris spunea...

ce dragut a iesit! ai premii pe blogul meu, cand ai timp...pa