Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 11 octombrie 2007

Twix muffins


aluat pentru 18-20bucati

4 ciocolatele twix(2 pachete cu cate 2 bucati)
250g faina
1plic praf de copt
1ou
125g zahar
80ml ulei de floarea soarelui
300ml iaurt simplu

am amestecat intr-un castron,cu mixerul,zaharul,uleiul,ou,iaurtul apoi am adaugat faina si praful de copt

iar la final ciocolata taiata bucatele

si am omognizat cu o lingura


am pus in forma de muffins pregatita cu hartiute

si am dat la cuptor cam 2o min la 190 grade.sunt excelente,pufoase si se termina imediat.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Miha am facut si eu astesti muffinsi, au iesit execelent :P
Revin si cu poze
Multumesc mult pt reteta pupici

mihaela spunea...

isabela daca a mancat si Max sunt convinsa ca ti-au iesit deliciosi!

pupici